ALMA / ÀNIMA (2017)


El alma no existe

Y aún así me duele

Me duele el alma

De ver tanta miseria

Y no hablo de la pobreza

De la pobreza extrema

De las gentes olvidadas

Escondidas, abandonadas

Que de eso me duele

Me duele el cuerpo.

Hablo de la miseria

Ética, moral

Del espíritu, intelectual, existencial

Que de eso me duele

Me duele el alma.

Diez mil, cien mil años de supuesta

Presunta humanidad

Dos mil, cinco, seis mil años de supuesta

Presunta civilización

Para llegar a la nada y

De eso me duele

Me duele el alma.

Tantas cumbres escaladas

Tantos valles sembrados y hollados

Tanto y tan largo camino andado

Para llegar a la nada

Para llegar a la nada

Y de eso sí me duele

Me duele el alma.



L'ànima no existix

I encara així em dol

Em dol l'ànima

De veure tanta misèria

I no parle de la pobresa

De la pobresa extrema

De les gents oblidades

Amagades, abandonades

Que d'això em dol

Em dol el cos.

Parle de la misèria

Ètica, moral

De l'esperit, intel·lectual, existencial

Que d'això em dol

Em dol l'ànima.

Deu mil, cent mil anys de suposada

Presumpta humanitat

Dos mil, cinc, sis mil anys de suposada

Presumpta civilització

Per a arribar al no-res i

D'això em dol

Em dol l'ànima.

Tantes cimes escalades

Tants valls sembrats i calcigats

Tant i tan llarg camí caminat

Per a arribar al no-res

Per a arribar al no-res

I d'això sí em dol

Em dol l'ànima.

Comentarios

Entradas populares de este blog

La vida es eterna en cinco minutos (2018)

TUS OJOS (2017)

Caminábamos (Julio2019)